W-w-O-o-W-w....

W-w-O-o-W-w vad blir det? Jo...

Gissa låten? Elli jag vet att du sitter bakom skärmen och vet vilken låt det är, du får flashbacks va !? ;)


Känner ni igen den? :D

Min dag:

Jag sov över hos min underbara mormor, vi hade det jätte mysigt. Sen var det skola, vi hade SO som första och vi skulle egentligen redovisa, och jag hade pluggat och allt men nähe då ska vi inte redovisa pga att den salen vi skulle vara i var upptagen, jahapp!
Shyrra...
Sen hade vi massa lektioner, vi låg och sola i "skålen" på lunch rasten, de är vårat nya solställe, grymt!
Pipi, ipi :)
Sen.... efter några lektioner slutade vi, då cyklade vi buss till Centrum och köpte glass och marabou! Sen cyklade vi hem igen så åkte vi hem till min Farfar och min allra sötaste tjej som jag älskar att gosa med. Jag gör det hellre än att.... ja massa!! hon är så jääääääääääävla underbar!!!!!!!!!
Åh jag saknar henne redan (a)


En gamal bild på Felicia, nu är hon ännuuuuu sötare!! Gosh har nog aldrig sett någon så söt bebbe. Det bästa är att hon älskar att vara hos mig, vi är bästisar ;)<3


Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0