Smoothie ála Sofia


Min frukost.

Sitter här och dricker på min goda smoothie!
Slänger in ett snabb-recept på min übergoda one-and-only-smoothie:
Ta fram en bunke, och häll i mild youghurt eller vaniljyoghurt. Hur mycket varierar ju på hur många personer som ska ha.
Häll ner frysta bär. Välj efter smak, hur mycket du vill ha i.
Ta i ung. en halv banan, beronde på hur stor bananen är och hur många som ska ha. Det här är för en person.
Ta fram en mixer, och mixa smoothin tills den är jämn. Mixa inte för länge, för då kan den bli rinnig.
Häll upp i ett stort glas, strö på frysta bär och servara!
YUMMIE! :D 


Mickis är här, hon kom nyss. Ska snart tagga till skolan, vi har SO och det är huuur boring som helst. Värsta gruppuppgiften, om typ alkohol x)
Nej nu måste jag dra, byebye!

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0