Spanien bilder


Feets!

Jag och Rocksi

Frida

Anna fyllde år!

Frida!!♥

Anna och Frida

.

modellbild

Jag fick besäma Fridas kläder varje dag, glad :D

Mamma gjorde fina flätor på oss

Resturant

Jag fotograferade, den här blev jag riktigt nöjd med!

ännu nöjdare fotograf!

Nöjd fotograf!!!!!

:D

Vi plockade citroner från deras citron träd som de hade på tomten

badade på kvällen :)

Köpte denna söta jumpsuiten!!

Me again.

Super härlig bild, love it!!!

En efterrätt vi åt någon kväll!

.

.

Katjas (hon vi bodde hos) hennes föräldras hus var det, hur snyggt !?

Nice!!!!!

Någon läskig tidningsman x)<3

hahah bakom leendet gömmar jag rädsla kan jag säga, han var läskiiiig x)


Det var spaninen bilderna :)



Kommentarer
Postat av: jennifer

jätte fina bilder gmn!:D

o philip e så söt!!!XD<333333333333333

2010-05-18 @ 21:26:54
URL: http://jenfaas.blogg.se/
Postat av: filippaa'

as fina bilder, men den där tidningsmannen är ju as läskig :D<3333333333

2010-05-18 @ 22:51:30
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0