Packat=Check!


Så där ja, nu har jag packat färdigt. Eller en sak återstår, handväskan. I den ska jag ha i typ böcker, plugg, små godis, dricka & modetidningar. Er som inte kommer ihåg vart jag skulle är det SPANIEN, åker dit imorgon. Måste gå upp klockan 5 (läs: FEM) ooh gosh jag som tycker att 8 är jätte svårt :o
Mamma mia hur ska detta gå !?
Så.... jag kommer inte att blogga där nere från. Det tror jag iaf inte :)
Så ni får klara er utan mig, huuuuur ska detta gå....
Som tur är kommer jag ju hem på söndag, det kallas tur :) (för er)

Blöt kyss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: Elin

Herre gud va du åker utomlands mycket :O <3

2010-05-04 @ 20:31:54
URL: http://skaantz.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0