Jag skrek över havet: Första doppet 2010!!!

Ishockey matchen är över.
Det var sverige mot Tjeckien, skit spännande match, såg ni den ? Det var 1-2 till sverige i drygt hela matchen. När det var 7 sekunder kvar (läs: 7 FUCKING SEKUNDER) gör självklart Tjeckien mål !? Fan. Då blev det straffar och dem förlorade sverige på. Det var semifinal det betyder att om Sveriga hade vunnit hade det varit i FINAL för oss, världsmästerskapen. VM!
Bajs Bajs.

Nog om det. Vet ni ? Jag pappa och Johan gick ner till stranden, vi tog med oss badkläder och handdukar ifall vi skulle bada men vi tänkte liksom: Näe vi badar inte, det kommer ju att vara svin kallt. När vi kom ner dit blev jag fett badsugen så jag hoppade i, det var as skönt.  Jätte varmt :O
Jag låg i as länge, gick upp hoppa i gick upp hoppa i OSV. Pappa gissade på att det var ca 18 grader och jag kan nog hålla med, det var varmt, tillomed pappa badkruka hoppa ju i ;)
Sen när vi kom hem var maten klar, grillat med massa tillbehör.
Det här har vart en grym dag! Jag åkte moppe för första gången idag, eller jag har kört med mamma eller pappa bakom men nu körde jag helt själv. Jag åkte runt om i hela området, ganska stort område faktiskt. Eller det var inte första gången men det var första gången jag åkte själv sådär långt x)





SWE girl ;)


Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0