I skolan

Sitter i en helt ny data sal i skolan. Hela klassen sitter typ hära och våran lärasre håller på att starta upp Photoshop. Vi har bild just nu och han ska visa hur man gör med photoshop!!
Han ska visa med en stor skärm, smartboard altså. Nästa gång ska han visa på den stora smartboarden så sitter vi vid som "vanliga" och lär oss massa på photoshop. As bra ju, då lär vi oss det programet. Smartboard, det är som en biiiiiiig data skärm. Näe nu ska har nog Photoshop startat.
Nice lektion ;)

Se yaaa later alligator...

Kommentarer
Postat av: alex

Hej!

I min blogg lottar jag ut ett presentkort för 1500 kr som fungerar i runt 150 butiker där H&M GINATRICOT BIK BOK är några utav dem..

Var med och anmäl dig på min blogg nu ! :D



Kram

2010-05-19 @ 15:59:40
URL: http://stockholmshetaste.se

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0