Godmorgon!


Godmorgon alla fina.
Har precis ätit fukost med mami ute i solen. Bacon, äggröra, te & mina favoritmackor + favorit ost :) Nu håller jag på med att måla mina naglar med "nagelöl" jag vettefan vad de är för språk men under står det i alla fall "nail oil" och de gör mig lite säkrare på att det är nagel olja, om man säger så ;) Jag köpte den i spanien.
De är som en vanlig pensel, från vissa andra nageloljor som har en sån här plast grej men ör tvungen att smeta ut själv med. Men nu är det som vilken nagelacks pensel som helt. As bra!

- Grattis på namnsdagen Sofia!

(jag har namnsdag idag, med namnet SOFIA)
Grattis alla andra Sofior ;)

Se ya

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0