Fan va jag är grym!!!!

Ni kan ta bild med mig om ni ser mig på stan! Efter som jag har sjukt många läsare så är det ju roligt att ni kommer fram och tar kort med mig! Ungefär 3 ggr per timme kommer det fram läsare till mig och säger gulliga kommentarer. Jag bli så glad. Jag få även många kommentarer som lydet typ så här: Jag vågar inte gå fram till dig om jag ser dig i stan, kommer du svara JA när man frågar om du vill ställa upp på bild då?
Sånna kommentarer får jag så ofta så jag tänkte svara med ett inlägg och svarat är såklart JAAAAAAAAA!
Min statestik är ju mega hög, den bara klättrar upp, kuligt.
Nu ska jag på en intervju och bli fotad, jag är ju så van nu ;)
Jag är ju modell ? Jag är kopia av en bloggare, eller juste inte bara en utan flera. Alla inlägg snos så alla vet =)


Oj paket, varje dag vettni! Julafton varje dag! :)
Fan va lyckad jag är!

SKÄMT ÅSIDO!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0