Väntar

Mormor stoppa just bullar i mikron hörde jag eller hon frågade om jag ville ha, och självklart bullar går alltid ner i magen ;)
Mihi.
Har precis undersökt några bild program på hennes data eller än så länge har jag bara undersökt Picasa och jag fattar inte så mycket av de så aa jag testade göra ett slags Collage haha de ser lite roligt ut men skitsamma.
Photoscape har ju jag där kan man göra nästan allt tycker jag om ni vill ha ett bra  fotoprogram tkr jag ni ska skaffa Photoscape det är gratis och perfekt ett tips är att inte ge upp på en gång de programet kan vara lite komplicerat men jag som vet hur man gör nu är det super enkelt och bra!
Om ni vill skaffa Photoscape tryck HÄR...
Nu pep mikron, nu är bullarna klaraaaaa =)

Snyggt Collage va ? x)

Puss


Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0