söndag

Vkandade vid elva då jag gick upp och åt god frukost, sen vare träning!
Jag körde flickis själv direkt så jag fick plinga i klockan, det betyder att man har gjort någonting för första gången. Då när man plingar i klockan ska alla applådera, lite pinsamt x)
Men träningen gick alltså toppen, fast hann aldrig köra halvskruv...
När jag kom hem så lagade mamma o pappa mat så jag hoppa in i duschen och sen vare lunch.
Potatis och fulukorv, har aldrig smakat ngn så god falukrorv ;)
Sitter och smsar m. Mickis, och på gympan så sken solen in i hallen så när vi stog i kön så stog vi och sola, hahhaha!
Så jag och mickis tänkte att vi kunde gå ut och fota litegranna med solen gick ner nu.... men ska upp till henne iaf =)

Här får ni världens vackraste bilder på mig och BV, hahaha fifan!

ignorera mitt fejs, ser heeeelt tandlös och cp ut :o

Kommentarer
Postat av: mathilda

hihi snygga bilder på dig och julia

2010-02-01 @ 19:20:26

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0