Sommarbild!


Härlig bild?
mhm!
Tänk när de var sommar, kolla bara på alla bilder (tagna av mig och av mickis)
Allt var så färgglatt nu är allt bara VITT VITT VITT! visst de är fint och så men Sommarn är bara mycket mycket bättre!
Mickis lova att vi ska ut och fota MYCKET i sommar/vår ! Hoppas vi bara har en systemkamera då som kan uppstå ;)
Jomen både jag och mickis gillar att fotografiera och vi är sånt bra team vi har tagit sjukt coola bilder ihop, det kan inte bli bättre huh?
Och imorgon börjar skolan, ucsh! :(
det är mickis o jag som gjort själva collaget om jag kmr ihåg rätt ;)
Puss på sommarn eller hur ?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha jag köpte en systemis i sommras i lööv it den e jättebra :D

2010-01-11 @ 17:08:29
Postat av: Amanda

haha jag köpte en systemis i sommras :D den e jättebra :P <3

2010-01-11 @ 20:22:05

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0