Sommar

varför? varför kan det inte vara sommar hela tiden? På sommarn är maär färgglatt och man ser såå mycket bättre ut. Man är mycket PIGGARE på sommarn, tänk vakna sent och är helt utvilad man går och äter frukost och sätter sig och äter frukosten ute på altanen, solen skiner, helt blå himmel och fåglarna kvittrar. Sen går man in och kollar på mobil och flera sms som de står: "Kom och bada vettja" ifrån massa kompisar, jag ringar till en annan kompis "ska vi cykla ner till badet alla dom andra är där" "Åh va kul" man tar cyklen och man har en kjol och ett tunt linne på sig håret är alldeles blekt av solen. Ligger på stranden och livet är bara perfekt.
Nu är det hellt vitt och grått, man känner sig så tråkig, tråkiga kläder, tråkigt hår ALLT är tråkigt på VINTERN!
Kan det inte vara sommar hela tiden... varför bor vi i sverige?
Kom igen alla svennar vi flyttar till ett roligt land? På vintern är sverige så boring.
Tänk i början av typ... juli att gå och  shoppa söta blommiga linnen och tunna skor!
Jag saknar sommarens alla färger. Nu är somsagt ALLT vitt och grått och super dunder tråkish.
och som jag intressrade av att fotografera är det som en dröm att tänka på att gå runt med 100 ideér att fota när alla blommar är som vackrast.
är det bara jag som går och funderar på det här?
Tänk när snön börjar smälta och man hör fågelkvitter DET är lycka för mig.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh kan du inte bara komma nu på en gång, så kan vi alla bli nöjda, huh !?
Och jag snackar såklart om SOMMARN!!!


Kommentarer
Postat av: mickis

ÅÅÅÅH VA HÄRLIGT!!!! Ge mig sommar NUNUNU :D <333

2010-01-19 @ 20:10:14
URL: http://brodenz.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0