Sleep over night!

Går kvällen var super kul :D
Vi kom dit så satt vi och snacka och sånt sen skulle Filippas pappa till affären så vi bah: ååh köp dom här läskerna och de här godiset och dom här.... jaa det blev lite krångligt till slut så han bah: meeen följ med ist, vi baah Ookej!
Så vi åkte te Centrum och köpte lite things sen åkte vi hem igen så kollade vi på let´s dance en liiiten stund och de slutade med att vi dansade tango över hela vardagsrummet o framför teven x) sen gick vi ut för de var så himla varmt så vi gick runt och skrattade ingenting, verkligen INGENTING :D
joooo, men vi hade det grymt kul sen gick vi in och typ satte på New Moon och satt och mös, sen borstade vi typ tänderna och gjorde ordning oss, så satte vi på Two and half men. Så försöökte vi typ sova men det gick inte sen halv sov typ mickis och jag och filippa var jätte pigga, och elli vaaar så rolig för hon typ gick/pratade i sömnen gjorde massa kullebytter gick till köket utan att typ göra någonting sen kom hon tillbaka och yrade och pypan va vi garva, sen va vi alla hungriga mitt i natten så vi smög upp och tog oss lite mackor och yoghurtar... hehe de e typ lite vi :)
Sen var vi inte ett duuuugggg trötta fast klockan va jätte mkt, så vi tog lite varm mjölk (de blir man trött av) så.... ah somnade vi efter en liten stund.
På morgonen kollade vi på film och så sen skulle jag hem vid två, mickis följde med.
Sen hemma har jag inte gjort ett piss, jag e typ väldigt trött konstigt noot!
Pappa håller på att sätta upp lister i mitt rum just nu så nu blire lite finare!
Nu ska jag... hm läsa andra bloggar!
Puss puss!

(kameran var tyvärr inte framme någonting under kvällen)

Kommentarer
Postat av: filippaa'

bästa kvällen på lääänge :D<333

2010-01-09 @ 16:01:09
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0