Skoldag

Min dag:
Jag gick väl upp vid kvart över 7 som en zoombie ?
Gick ner och åt frukost och gjorde i ordning mig, sen kom Filippa & Mickis och vi gjorde väl inte så mycket typ fixa lite saker på min blogg. Högerklicka på min blogg går ni se vad filippa gjorde till mig, hihi (a)
Juste filippa hade nya kläder idag dom var super fina =)
Seg gick vi till skolan och vi hade livskunskap med Karoline som första och det var DÖÖÖÖ tråkigt satt typ och smsade och spela på mobilen x)
Sen hade vi massa tråkiga lektioner. Som sista hade vi Idrott då vi först körde doppboll, de var typ uppvärming sen körde vi någon jag inte vet namnet på men de var iaf kul :D
Sen hade vi typ streching ( stavning? ) De var ganska skönt men jag var så trött så jag höll typ på att somna för vi hade släkt och typ lungn musik.
Sen slutade vi WIHOOOO!
Så jag och mickis gjorde sällskap. När jag kom in gjorde jag en macka och smoothie. Jag kommer ihåg när jag hade en sån här smoothie period då jag gjorde smoothie varje dag nu har jag inte gjort det på ett tag så nu var det dags och det var super mums.
Så jag åt mellis medan jag kollade på Ghost Whisper, uuuh scaryyy !
aa, de var min dag.
Imorgon är det fredag, yeaah yeaah yeeeahhhhh.
Puss på nosen allihoppa <3

bild: google!

Kommentarer
Postat av: Hannah

hur gjorde hon de där grejen, snälla svara vill gärna ha en sån på min blogg :D (svara på min blogg)

2010-01-21 @ 17:10:11
URL: http://hlmh.blogg.se/
Postat av: Rebecca Svensson

Söt blogg :)

2010-01-21 @ 17:53:43
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0