Skärholmen

Jag gick till jennifer typ vid tolv tiden då jennifer gjorde ordning sig en stund sen åkte vi med bil till Skärholmen och så mötte vi upp Elin efter typ 5 minuters tittande på H&M.
Sen så gick vi runt i alla möjliga affärer så shoppade vi massa, sen så åt vi Kebaaab och myyyycket skratt såklart hahahah :D
Sen så vinglade vi runt i ngr affärer till sen så skulle Elin hem och jag och jennifer gick till bussen och sen så visste vi inte riktigt hur vi skulle göra för alla bussar gick inte riktigt som vi ville ....
Men när jag kom hem åt jag middag och nu sitter jag hääär ;D
Jag ska kolla om det är ngt bra på Tv har ingen lust att sitta vid datan
Här får ni sakerna jag hanla:

En kofta från Gina och ett skärp från Vero Moda ;)

Jag vet det blev typ skit skumt, blev massa vitt där uppe...
Men ah iaf det är en skjorta från H&M =)

Min kjol så ser man sammtiddigt min nya matta :D

I Loves nitar :D

kofta H&M

Detaljer på koftan ;)

Sen så köpte jag även lack leggins men dom blev inte bra på kort XD<3

Puss & kram/ Sofia♥

Kommentarer
Postat av: mickis

Najsiga grejer :D Diggade det där skärpet, och skjortan :) Och koftorna och kjolen x) puss<333333

2010-01-04 @ 22:01:02
URL: http://brodenz.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hehe,såg att jennifer också hade köpt skjortan och kjolen och lackleggingsen ;) Ni kan bli systarna i likadana kläder X)

2010-01-05 @ 13:15:54
URL: http://eborcks.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0