Sho bre ;)

Shosan!
Sorry för dålig uppdadering, men aa jag kan förklara.
Igår kväll vid middagstid eller precis när jag hade ätit klart kom jennifer, hon skulle sova här.
Anledningen av att jag inte frågade flera var för att jag och jennifer hade pratat om att göra ngt på kvällen här och typ sova över då frågade om jennifer fick det och de fick hon men jag fick bara ha en kompis, så de var därför om ni andra undrar!
Vi försökte göra ett videoinlägg eller vi gjorde ett, ganska långt ( :P ) men när vi skulle ladda in de på datan så fuckade de sig, tyvärr :(
Men aa, men vi hade det jätte kul. De blev jätte varmt i min rum så vi satte på oss jackor och mössor och allt så gick vi ut och la oss i snön, skit skönt!
Sen gick vi till Centrum och så. Vi hade det verkligen skit kuul, Carola och Shirley Clamp haha du fattar jenfa ;)<3
Sen så somnade vi runt halv 3, höhö...
sen nästa dag va vi med Filippa och Elli, vi hade det också skit nice.
Aaa nu ska jag hjälpa till med maten, skriver sen !

Red Lips

red lips <3

Kommentarer
Postat av: mickis

Hur gjorde du det? Show me! :D

2010-01-06 @ 18:45:14
URL: http://brodenz.blogg.se/
Postat av: Ester

Vad fin du är, min kusin där! =) <3

2010-01-06 @ 20:59:00
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0