På pappas jobb!

Hej där!
Är på pappas jobb eftersom jag har studie dag idga. Vi kom väl hit vid halv 9 kanske. Och jag ÄLSKAR deras varma choklad dom har här går och tar flera kopppar hela tiden så hjälper jag pappa med lite saker och så. Vi har precis ätit lunch på en resturang jag och kykling sallad som var jätte god. Så håller jag på att plugga lite men jag håller också på med en sak på datan. För pappas jobb har typ en sida som typ heter Älvsjö filmklubb och där finns det typ alla filmer som dom på pappas kontor kan låna hem. Ca 25 st...
Så jag håller på att katigorisera dom och jag känar pengar på de, lite nice!
Det är ganska jobbigt så jag förtjänar de pengar jag ska få tycker jag ! x)
Ritar/skriver på white bord tavlan, och de var jätte coola färger på whitebord pennor typ ROSAAA!
mihi (A)
Hur har eran dag varit? jag vet att dom flesta är i skolan men inte dokm som går i min skola för vi HAR STUDIEDAG!!!!!!!!!!! nananana ! :)
Sitter och längtar som en galning till när jag och mickis ska till Gotland, vet inte vfr jag tänker på just de men de är bara så att jag längtar sjukt mycket dit! Och när hon ska till mitt land fick just en kommentar:

Sorry för dålig bild kvalité men jag la in den i paint.... då brukar det bli så här..... x)<3

SVAR: OM jag kommer ihåg???
gissa om jag kommer glömma de där någon gång?? Aldrig kommer jag glömma detta minne!!!
Mickis jag kommaer ALDRIIIIG glömma de!!!!! :D

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0