Nyårsafton

Gästerna kom vi klockan fem då vi tog en drink och lite försnacks och jag och Julia gick upp till mitt rum och satt och prata sen för det förätt det blev hummer, själv föredrar jag kräftor som är mycket godare men jag fick lite hummer sen fick jag barn förätten som då var en sån här, hm vad heter det... men det är iaf tomat, mozarella, ngn skinka & Basilika blad och den förrätten ÄLSKAR jag :D
Sen va dom vuxna så sega att äta upp så jag och julia pallade inte vänta till varmrätten så vi typ gick ut till snön och blev isbitar, nä men vi typ la oss i snön x)
Sen vare varmrättt det var Oxfilé massa såser och så var det en halverad potatis med sån här fin potatismos som dom har "sprutat" på så här fint :D hihi!
Vi blev så mätta så jaa, våra magar höll på att sprängas! Sen var det "lek" nä men vi blev indelade i lag det var jag Anton och Lasse, uuh värsta bästa laget jao ;)
Det var typ massa tävlingar, det var skit kul, men tyväääärr så vann inte vi :( Buhuuuu
De var Julias lag, men det var fusk för hon hade massa mammor i sitt lag X)
(mammor är smartare än pappor)
Men det var iaf sjukt kul.
Sen vare efterrätt då barnet fick polkagris glass och kokosnöt glass, dom var supergoda! ;D
Sen var klockan helt plötsligt klockan typ kvart i tolv så vi gick ut och kollade på alla raketer ungefär vid fem i satte vi igång , vi hade väldigt många raketer och två biga lådor x)
Det var en låda som aldrig tog slut, eller jo efter en stund men vi trodde aldrig den skulle ta  slut för det va i flera minuter :) Åhh fina raketer med massa färger och glitter, I love!
Sen så smällde vi dom små smällarna och dom var lika roliga dom x)<3
Eller iaf nästan...
Men så stog vi där och det var helt plötsligt 2010! :)
Vi drack chamapnge (barnen utan alkohål förstås) och frös om händerna som in i h.......
Sen gick vi in i ett varmt hus och firade slutet av kvällen. Sååå lyckad kväll säger jag bara =)
Sen somnade jag kanske vid halv 3 / 3:00 =)
Hoppas ni hade en bra kväll igår, för det hade jag!
Puss & Kram sötisar

På tomten =)

Julia bästavän <3

Johan (lillebror) Marcus och Anton och ngr i bakgrunden som jag inte ser vilka de är x)<3

Och vi började skjuuuuta ;)

Raket, häftiiiig ;)

Rakeetooo!

haha skakade till när jag tog kort!

En röding !

grön och rööd

Grön och..... massa färger x)

Fin bild va ?

oooj ;)

Pusssss

2010 kommer bli bääääääääääääääääst!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessicka<3

fett fina bilder du fick på rakterna.. jag va för seg på alla.. -.- <3

2010-01-02 @ 14:02:02
URL: http://jessiickas.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0