Mysig dag

Jag vaknade vid 10 typ så gick jag upp och år frukost vid teven så smsade jag med mickis då vi bestämde oss för att ha en liten "foto" dag, altså gå runt och fota häftiga saker.
Så hon kom hit så vi satt och prata en stund i mitt rum sen gick vi ut, vo fick ganska många bra bilder måste jag säga (bilder kommer senare ikväll)
Så frös vi som in i helvete efter en stund så vi gick in som två små isbitar och tände brasan och satt med varmchoklad och pepparkakor framför brasan och värmde fossingarna =)
Sen gick vi upp och jag fixade mickis design osv, sen blev klockan två så vi gick och hämta johan på fridits sen gick vi och syrran upp till mormor och mickis fortsatte hem till sig. Hemma hos mormor va det mysmys vi fick mysig lunch så satt vi oh fikade med bullar,peppisar,kolatoppar & Julmust/glögg med tända ljus skit mys!
Sen kom mamma och hämtade oss och vi hjälptes alla åt att göra maten, nu smet jag upp nu när köttet fräser i stekpannan men jag ska nog hjälpa till nu.
Skriver med bilder senare ;)

Mickis coola header jag hjälpte henne att göra, hihi hon lånade min skjorta :)
Tyckte iaf den blev skit snygg :D

Kommentarer
Postat av: mickis

Shuu :)

Jomen du, om du har nåra spotify-invites, får du gärna skicka en till mig; [email protected] ;) pöss<333

2010-01-06 @ 14:03:22

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0