Hjälptränare


Jag var ju Hjälptränare igår ska vara de varje onsdag nu för några småttingar som går på gymnastik.
Dom är så gulliga i sina små rosa dräkter (a)
Men jag och mickis ska göra ett fristående ( ungefär som en dans )  som dom sedan ska tävla med.
De ska bli kul, vi ska iaf ha med ett dans steg..... att shaka (shake) röven. hahah nerrå, de skulle iof vara gulligt :P
mihi..
jag har ju en sån här skön tränar kofta också på framsidan står det sofia =)
Pussili puss puss

(Nu ska jag plugga SO -.-)

Kommentarer
Postat av: filippaa'

ska ni vara hjälptränare idag också? :P<3

2010-01-21 @ 17:54:31
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0