Gratis!

Ni kanske vill höra från ngn ni känner att det här faktiskt funkar.
för de gör de!
Bli medlem på den här sidan, om du har 400 poäng får du ett presentkort på 150 kr om du har 600 får du 250 kr!
Och om du blir medlem HÄR så får även jag poäng, de är ju snällt!
Om du blir medlem HÄR HÄR HÄR HÄR! Sidan heter Gratiskläder!
Du som blir medlem får en gratis länkning av mig, så du kommenterar bara "jag blev medlem"
Bra va?


Sen finns det exakt samma sida nästan fast man får presentkort på sminkaffärer!
Tryck här, och samma sak gäller här du får länkning av MIG om dublir medlem men du måste skriva en kommentar!
Tryck HÄR HÄR HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR! och jag lovar de är ingenting virus eller nåt sånt skit!


Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0