Going to mommo :)

Snart ska jag till min mormor, i denna snö storm!
Det är ju sååå långt, eller kanske inte... typ 600 m :P
Men där ska jag ha det mys, man blir alltid så himla ompysslad där och de är så mysigt =) Dom har ju data där så det lär väl bli uppdaderingar iaf tror jag! Jag kan faktiskt inte lova någonting. Men nu ska jag bara dra på mig ett par jeans och en kofta så går jag till mommo!
Hon och jag skulle åka och shoppa någondag men jag har verkligen ingen lust att göra de idag det får bli en annan gång helt enkelt. Ni får ha en toppen dag så hörs vi under dagen!

My picture! Only Mine!

Kommentarer
Postat av: Ester

Vilken fin bild! Va duktig du är!

/ Stolt kusin <3

2010-01-07 @ 18:30:16
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0