Godnatt

Sista inlägget snart ska jag börja göra ordning mig för lägg dags men om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte kunna somna bara för de :P
Jag ska läsa innan jag somnar också, mys!
När jag hör din röst - Stepehine Meyer!
Åh de är blandade känslor just nu, glad, pigg/trött? spänd, uttråkad & jag vet inte vad!
Jag är nog spänd för att skolan börjar imorgon, asså de är både spännande eftersom man inte vart i skolan på typ en månad de ska bli grymt kul att  träffa alla :)
Men ändå, skola? hmm, tidiga kvällar tidiga mornar...:/
Jaa jag vet inte vad :P
Jag har iaf förberett allt som kan förberedas packat väskan och lagt fram kläder vad mer?
Dom flesta kanske har börjat skolan? I dont know... iaf dom flesta jag känner som inte går i min skola.
Aja nu ska jag inte sitta o snacka så mkt, ska ta en snabbis ducsh men inte tvätta håret för de gjorde jag igår !
Peace&love

Imorgon dagens outfit-
Lackleggins
svart linne
vit t-shirt över
svart kofta
päronhalsband


päron halsband :D

haha, jah i fredags x)<3

Kommentarer
Postat av: filippaa'

hihi mina naglar :D<3

2010-01-10 @ 21:56:43
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Vad roligt att du vill vara med

2010-01-10 @ 22:13:44
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Leia ♥

söt bild och så fin header du har!

2010-01-11 @ 12:42:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0