Fredag

Min dag i skolan började med matte, de var sån otrolig tysnad där inne som det aldig är på matte lektionen men iadg så. Jag jobbade flera sidor =)
Sen hade vi egentligen slöjd så jag var jätte glad att jag skulle få göra min kjol men så var syslöjd läraren borta så vi fick eget. På eget jobbade jag lite med SO:n sen så snackade vi spök historier ;)
Sen hade vi lunch då var det någon köttgryta som var helt okej faktiskt. Efter lunch hade vi klassråd och engelska då jag satt och as garva nästan hela lektionen, men jag kunde verkligen inte vara allvarlig. De var redovisning och så, och jag kunde ju in byta ut i skratt för aa ni fattar. Men jag kan säga att de inte bara var jag som skatta folk bet sig i armen för att inte garva, hahahah!
Sen hade vi NO då vi "plantera kristaller" fast vi slutade tidigare som tur va :)
sen åkte jag Filippa mickis och ellinor till huddinge och käka på donken och typ gick runt o kolla i affärer, myys!
ag köpte en present till mami och ett skärp !
Sen mötte jag pappa i Centrumet så åkte jag med honom hem, eller vi var i Centrumet ett tag.
När vi kom hem hjälpte vi alla åts så åt vi PLANKA, såå jävla gott. Antricot god potatismos och Remanders Bea, favvo rätt...
Nu sitter vi med tänd brasa och käkar chips med dip och kolla på lets dance.
Ha en fortsatt trevlig fredagskväll själv mysar jag hemma !


Jajamensan, tummen upp för detta!
Min tumme upp ser ni också på sista bilden ;)
Puss alla!

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0