Frågor


Namn Sofia
Smeknamn sosso
Ålder 13 fyller 14 i år
Bor Stockholm
Längd ca 1.55
Ögon färg blå!
Husdjur inga.
Min familj Mamma, pappa, syrra Tess och brorsa Johan.


Bästa ämnet i skolan hmm. SO och slöjd (sy) tror jag.
Sämsta ämnet i skolan NO!
Drömjobb: Ngt innom hälsa eller fotografi.
Favorit film Twilight/ new moon, många fler!
Favorit skådis Julia Robert och Orlando Bloom <3
Favorit Artist Oj, olika.
Favorit tv-serie Desperate housewives Glee m.m
Favorit mat Tacos, grillat aa MASSA.
Favorit färg Lila & svart
Favorit glass After Eight och majglass ;)
Min största fobi stavas s-p-i-n-d-l-a-r USCH
Något det flesta inte vet om mig Jag är rädd för att vara hemma själv :$
Min kändiscrush Orlando Bloom
Min största önskan är att jag för alltid är lycklig
Dröm semestern går till Thailand ofc
Det bästa med mitt utseende är hm. Jo men jag är nog nöjd med allt =)

Tog listan ifrån: Elin!
Självklart frågade jag först.

Kommentarer
Postat av: Elin

För så snäll är du :D <33

2010-01-23 @ 13:56:00
URL: http://skaantz.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0