"tävling" avslutad


Tryck på bilden för att komma till bloggen!<3

Elin Skantz bloggar har jag ju egentligen följt hela tiden under falkbergs tiden, hon byter bloggar osv =)
Jag tycker att hennes blogg är lite blandad, musik, vardag, mode m.m Hon är ju lite tokig i Jonas Brothers, mihi;D
Om ni gillar Jonas Brothers tycker jag ni ABSOLUT ska läsa den här bloggen!
Men jag rekomenderar den till alla som gillar musik och gillar att läsa om vardag, själv tkr jag bloggen är toppen!<3




Tryck på bilden för att komma till bloggen!<3


Kära Kära Kära Kusin! <3
Jag tkr att Ester skriver på sånt mysigt sätt, typ så här som man lever sig in i de, hon berättar så här detaljerat, det tkr jag är jätte bra med bloggen. Sen så märker man verkligen att hon är sig själv speciellt jag som känner henne men också ni andra! Hon är verkligen speciellt på ett coolt sätt, asså läs hennes blogg den är perfa! <3




Tryck på bilden för att komma till bloggen!<3

Bästavääään ! :D
Detta är min bästa vän Mikaela Brodén! (Yekki) Hon skriver om vardagen, lägger ut roliga prylar hon har även faktiskt börjat videoblogga. Såklart jag läser hennes blogg för hon är min bästis, men om jag hade hittat den om jag typ inte kände henne så skulle jag kunna läsa den ändå.
Hon har perioder då när hon kommer med massa bilder i alla inlägg och vissa perioder där hon inte lägger ut så många bilder (hon är inne i en period där hon lägger ut bilder nu xp )
Hon brukar även lägga ut recept hon har skrivit själv från olika rätter, bakelser som är hennes favoriter!
Rekomenderas till alla..... jaaa ALLA ;D<3




Tryck på bilden för att komma till bloggen! <3

BV forevaaaah ;D<3
Jag har känt Filippa ända sedan sjukhuset när vi föddes (vi föddes nästan samtidigt) och sen har vi gått på samma dagis och samma skola och samma skola igen. Så man kan säga att jag känner Filippa ändå från topp till tå !
Varenda gång jag går min "blogg runda" på datan så hoppas hoppas hoppas jag att Filippa har skrivit. Hon skriver om Vardag men även mycket om mode och vad hon tycker är fint osv.
Hennes blogg rekomenderar jag till dom som gillar att läsa om vardag och till dom som gillar Filippas stil och får lite inspration av de hon skriver i bloggen !  ;)





Tryck på bilden för att komma till bloggen!<3

J <3 S =)
Det här är också min bästavän, jennifer! :)
Hon skriver mest om varsdagen, men hon har faktiskt mycket bilder i sin blogg!
Hon kan skriva om vad hon tycker ä fint och coolt också så lägger hon ut de på bloggen osv!
Jag tycker Jennifer blogg är braaa. Kanske skulle det vara lite roliare om hon skrev lite pytte lite mer men annars är den toppish :D<333
Den rekomenderas till alla möjliga faktiskt ! =)))<3



Tryck på bilden för att komma till bloggen!<3


Elli belli buus! BV hon med ;D<333

Hon skriver om allt, om mode, kändisar, vardag & olika tips m.m!
hennes blogg är jätte intressan, mycket tips  om kläder frisyrer smink jaa det kan vara vad som helsst.
Jag gillar verkligen hennes blogg, hon skriver och lägger ut bilder på vad hon har köpt som också inspererar!
Dagens outfit brukar hon lägga ut och ibland har hon ju så snygga kläder så man typ döööör x)
Men denna blogg rekomenderas till dom som gillar mode, kläder, och vardaag ;)



Tryck på bilden för att komma till bloggen! <3

Jessicka Logge ;D

Hon brukar ha veckans blogg som ganska många anmäler sig till, jag har inte varit med ngn gång för jsg var i Thailand senast...
Men hon skriver om vardagen om vad som händer runt omkring henne m.m
Jag har inte läst bloggen så länge så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men det är bra och den rekomenderas till alla som gillar att läsa om vardag och blandade saker och dom som gillar tävlingar och vill vinna x)<3



Hoppas ni blev nöjda, har jag glömt ngn som anmälde sig???
Säg till om ni har ngt klagomål jag öppnar mig mot allting och var inte rädda för jag blir inte sårad om ni tycker jag skrev ngt fel eller nåt sånt! Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Jessicka<3

aw, tack för länkningen <3

Din blogg e också rolig fast jag inte kommenterar så ofta ;)<3

2010-01-04 @ 20:42:16
URL: http://jessiickas.blogg.se/
Postat av: Elin

Naaw tack, haha ja man kan säga att jag älskar jonas brothers väldigt mycket :P



Tack så himla mycket för länkningen och texten, puss på dig gmn <33

2010-01-05 @ 17:41:24
URL: http://skaantz.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0