Dagen

Shabba!
Skolan var väl helt ok ?
Jag och filippa blev lite chockade när vi kom in i mat salen när det luktade aaas gott men vi fick typ yasmine rise som är fett gott. Liksom skolan, yasmine ris.... Näe
Men jag blev as mätt på skolmaten iaf, phu. På NO:n så kollade vi typ på salt i mikroskåp, och man såg salt kornen som små kuddar de var fett coolt. Man såg detaljerna i salt kornet, lite skumt för salt kornet är ju så mytte litet medan i mikroskåpet man ser det jätte stort. Jag är faktiskt ganska fascinerad av sånt :P
När jag kom hem bakade vi massa bla After eight kaka, typ mums? :D
sen har vi ätit världens godaste middag.
Ska kolla på Lets dance om 10 min, ska ni ?



Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0