Crepes

Vi åt Crepes till middag och gissa hur gott? ;D
Mami hade gjort 3 olika Crepes, ena var köttfärs andra skinka o ost och en med kantaraller alla var underbart goda!
Om ni inte smakat Crepes, gör de, värt ett försök iaf.
Vi tänkte kolla på Johan Falk filmen, den är nerladdad så alla nerladdade filmer dom kan de vara fel på och den här filmen hade inget ljud de var jävligt synd för jag hade velat se den där Johan Falk, dom verkar bra!
Har hört att de ska vara som Bäck typ och jag älskar Beck.
Har ni sett Johan Falk?  isf ären bra?
jo, eftersom filmen inte hade ngt ljud skulle resten av famlijen se på Flickan som lekte med elden men jag har redan sett den och jag tyckte den va sådär, ingen film jag skulle vilja ser flera ggr mer av... så dom sitter där nere och kollar på den nu, rätt så skönt att sitta här uppe och chilla a little bit!
Hur har eran dag varit?
Juste, jag försökte komma in på blogg.se flera ggr elr jag kom in på själva sidan men de gick inte att logga in de blev så här konstigt men äntligen jag kom in xP
sitter här och suger på en as god cola klubba, inte för att sukta er men den är jävligt god asså ! XD

Det går inte att ladda upp bild, det måste vara ngt fel på blogg.se -.-


Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0