visste ni?

Vilken svordom använder du mest? fan ;)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? jag blir väckt av mamma varje morgon
Var köper du dina matvaror ifrån? willys eller maxi, mest maxi tror jag
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? va med tror jag, jag ställer mig alltid längst fram och gör min välkända pose, haha nerråå!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? kläääääder va fan ;)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? jupp
Vad åt du till middag senast? kassler
Kan du vissla? aa fast inte när jag kör hej knäckt och garvar xp
Tittade du på tecknat när du var liten? ja såklart
När flög du senast? Prag
Pratar du några andra språk? engelska och lite franska :)
Har du gråtit offentligt? ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? kanske inte just nu men jag vill ha navel piercing, sen när jag bli lite äldre.
Vad har du med dig in på bion? godis/popcorn &läsk
Vad har du för väder? rengnigt -.-
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? höhö jag går i 7 an
När sov du senast på golvet? hos en kompis i think
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ runt 8
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nje
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? haha ne
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 :)
Tror du på liv på andra planeter? hmm jag vet faktiskt inte...
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? det beror på vilken sitvation
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? vet inte kanske bangar xd
Tycker du om att krama folk? jaaa jag älskar kramkalas
Äger du en digitalkamera? ja-a då
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? mat-tina XD
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? det beror på om de va viktigt eller inte
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej kött is the shit :)
Är du mörkrädd? haha jaa :)

Jag va bara tvungen :)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha när man kör det går det fan inte att vissla x) <33333333

2009-10-04 @ 20:50:25
URL: http://brodenz.blogg.se/
Postat av: tess

fan va fin design du fått sossan. och du har blivit jämförd med mat-tina juh! remember?

pusspåre

2009-10-05 @ 18:31:16

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0