varmchoklad

Hej hej :)
Varit en ok dag för mig, för er?
Vi började kl 10:45 i brantan som jag sa då vi hade falkbergsloppet, jag och jenfa sprang/gick tsm och mickis och elli sprang/gick tsm, jag och jenfa trodde dom va jätte långt framme men sen när det visa sig när vi kom i mål skillde det bara 7 min vi som trodde det skulle skilja typ en halvtimme haha :D
Men jag är nöjd, jag och jennifer hade typ 100 saker att berätta för varanndra och hemlisar är alltid kul, det känns så bra att han ngn man kan lita på ;)
Sen va de korv grillning, och vi slutade typ kl 11, nice!
Så mickis,jag,jenfa & elli åkte buss hem till mickis och gjorde varm choklad som var super god.
Sen gjorde vi lite mer, sen gick jag hem läste typ 10 sidor ur min bok sen åt vi pasta med falukorv.
Snart har vi ju gympa, jag har precis fått hem mina fot skydd som vi beställde för ngn vecka sen, dom är som ett stöd för foten för jag brukar få panik ont ibland men det känns suuper!
Jag ska börja förberda mig, jag vte inte om det blir ngt skrivande ikväll för träningen slutar halv 9 och så måste jag duscha och plugga massa franska -.-!

Här sprang/gick vi :) (vid kohagen)

Mickis är sexigast när hon gör varm choklad ;)

Vispa vispa!

Det blev såå jävla god, om ni undrar varför den e vit är de för att vi har ju grädde ofc, och för pricken över i:t så rev vi lite blockchoklad på =)

Puss

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0