Varmchoklad- frida tidning

Sha!
Varit en helt OK dag, efter skolan gick jag o jennifer till bussen och åkte mot henne där gjorde vi varmchoklad och plugga, dom hade ingen grädda hemma som är ett måste till varmachokladen, så vi gick till PIA. Så fick jätte lust att göra några volter på stuttsmattan så vi sprang ut i kylan och gjorde lite volter :)
Sen plugga vi massa...
Om ni undrar i fortsättningen vfr jag inte skriver så mycket är för att vi har så otroligt mycket läxor, och prov jag får hjärtklappning!
NU ska jag sätta mig och plugga ännu mer, suck!
Kanske skriver sen <3


Nu har nya frida tidningen kommit i brevlådan =)

Jag & Jenfa <3

Godast :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: jennifer

älskar dig bästus:)<3333333333333333333333

2009-10-13 @ 21:39:03
URL: http://jenfaas.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0