Vad tkr ni? Vad tkr jag? Vad tkr dom? Vad tycker alla?


Jag har satt dom i ordning vad JAG tkr :D

1. Gooodis, ofc =)
2. Chips yummi <3
3. jordnöts ringar :)
4. Popcorn :P

Asså godis de är ju självklart etta för att.... ja de är bara så!
Och chips är salt och gott och ett plus är att det finns så många smaker!
Och Jordnötsringar är gott de me!
Sist men inte minst eller? Popcorn!

Asså jag gillar alla dom här  (tjockis XD) haha!
Men allt beror ju på vad  man är sugen på ibland kan jag må illa bara av att tänka på godis och ibland kan jag slicka mig runt munnen när jag tänker på popcorn för mig är det helt olika!

Vad tkr ni? :)

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0