Skolan

Shulululu !
sitter i skolan och har eget arbete och jag och mickis är i ett helt eget klassrum och vi vart precis klara med den jobbiga SO grejjen, fhju!
Nu har vi en timme framför oss att göra vaaad vi vill, eller iaf nästan, båda har skrivit ett schema på tavlan vad vi ska hinna med så jag nåste börja pricka av den nu. Jag tror jag ska hem efter skolan eller jag vet inte :)
Men de får ni säkert veta, näe nu ska jag skriva om den sista författaren Jack London och läsa ett utdrag och skriva lite kortfattat vad den handlade om.  Jag skrev faktiskt upp på mitt schema att jag skulle skriva i bloggen, jag tänker alltid på dig bloggen :D , haha skojja.
Nu ropar Jack London på mig att jag ska skriva om honom, sorry är på lite flum humör :P

Puss på er mina älsklingaar =)

Här är hetingen Jack London not! xD

Kommentarer
Postat av: ^*Frida*^

Tack.

2009-10-02 @ 15:45:37
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0