Nu sitter jag här och äter :)

Eller kanske inte....
Men jag har precis ätit klart och nu vände jag bara ryggen om och satte mig här för att bara skriva lite jag är på blogghumör men ändå har jag ingenting att säga iaf ingen roligt och speciellt! Snart kommer Filippa, alldeles strax faktiskt! Hon kan komma när som helst och jag har lite saker som jag ska fixa innan men de var skönt att hon inte kom när jag satt och åt för då måste man kasta i resten av maten. Juste jag måste lägga in chipsen i min väska de får jag INTE glömma! Usch jag vill inte tänka på chips jag är så himla mätt! :D
Näe dags för en bild... huh? ♥

MOHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHHAHAAHHAAHAHHAHHAHHAHAHHAHA

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0