NO

hejhej ;)
Just nu har jag NO, och jag och mickis har precis gjort klart våra NO-häften som vi har hållt på med i minst hundra år....!
Och ni ska bara veta hur j*vla skönt det är! :D
Vi tyckte vi varit så duktiga den här lektionen så vi satte oss här och skrev i våra bloggar. Oj nu kom våran No-lärare och sa att vi slutade egentligen skulle vi typ sluta om en halv timma. Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men ngt hittar man ju alltid på, fredag så otroligt shöööhnt!
Sen efter lunch har vi tre stycken lektioner med örjan purjulök på raken! Aja nu ska vi tp dra, ni får ha perfecto dag :D
På söndag ska vi ju tävla är fett med taggad, men tyvärr fick jag reda på Malin som är med på alla varv är sjuk, faaan!
Hoppas det löser sig!
Nu ska vi tagga :)
Puss på er mina fina läsare ♥

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0