musik

sitter här och lyssnar på musik, jag kom nyss på att brorsan sover så jag ska nog skruva ner x)
Nu har jag tittat på idol, jag tycker faktiskt de är lite synd om Camilla hon skämde ju ut sig förra gången och så får hon ju så himla taskig kritik, hon är ju inte bland dom bästa men hon är alltid så glad på scén och jag tror att hon kan ge så mycket mer!
Mina favoriter är nog Tove och Erica =) vilka är era?
Imorgon ska jag åka till skärholmen och shoppa lite skor och annat, jag höres av mig såklart!


I'm sittin' here all by myself
just tryin' to think of something to do
Tryin' to think of something, anything
just to keep me from thinking of you
But you know it's not working out
'cause you're all that's on my mind
One thought of you is all it takes
to leave the rest of the world behind

Det är en låt text på en låt som är underbar :)
försök klura ut vilken så får ni en länk (i ett inlägg)


Ha det bästare än bästast ;)

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0