Michel Jackson

fy *pip* va rädd jag blev!
Mickis den där *pip* ungen skickade ngn klipp om michel jackson att han typ spökar runt så ser man en svepnad så zoomar dom in så man tittar as nogrannt så kommer ett *pip* monster coh bara skriker så jag ramlar FAN nästan av stolen :O
Dumma mickis XD
Aja i dag i skolan hände väl inget specci, efter skolan gick jag upp till mormor och baka bullar, alltid gott!
Sen fick jag skjuss ner och hemma åt jag nudlar och kolla i nya skol katalogen som har kommit ;)
Sen hade jag träning and now im sitting here =)

Jag ska hoppa in i dushen och sen ska jag titta på franskan sen ska jag läsa min bok (-.-) sen sova ( :D )
Sorry för tråkigt inlägg men nu så hinner jag inte mer, tyvärr stumpan !

Heeeeeidåååååå :)

Outft-
jeans- cheap monday
skor-sko punkten
gråttlinne-JC
vitt linne- H&M
kofta- H&M
halsband- guldfynd


bulle :D


Kommentarer
Postat av: Mickis

Hahaha I Love you to <333

2009-10-06 @ 16:43:19

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0