Jaaaaaaaaaag vill haaaaaaaa:

En system kamera!
Man kan ta så sjukt bra bilder med en system kamera vilket jag lägger märke på andra bloggar, min kusin Ester har (eller hennes familj) en system kamera och jag har testat den och de är så kul att alla bilder blir så bra =)
Jag har chatat på Pappa att han ska köpa en men han säger bara: vi har redan en kamera och det är så dyrt bla bla bla!
ÅH!
Lyckost dom som har en....

SYSTEM KAMERA!


Jag har ingen aning om vilket märke som är bäst men jag tog bara en bild ifrån google xp <3

Kommentarer
Postat av: linda

jag köpte en systemkamera (nikon d40) i januari men sålde den efter ngn månad, vilket jag ångrar nu,,

2009-10-25 @ 23:28:18
URL: http://bbinda.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0