Höstlov Vafan :D

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees Höstlöv, jag äääääälskar de!
Jag och mickis gick till skolan vid halv tror jag så ringer jenfa:

J - Vart är du?
S - I backen (nästan vid skolan) vadåra?
J - Asså jag och Elli är i skolan och vi kom på att vi börjar ju 9:35 (en timme senare)
S - Vaaaaaa!? Är du shön eller? :O :P

Haha! Så vi gick (elli, jenfa, mickis & jag) hem till mig och chilla ca 1 timme tills vi egentligen skulle börjat! Åh jag kunde ju ha sovit i 1 timme till! -.-
Jag är så glömk!
Efter skolan gick jag hem så åkte vi direkt till Tumbadär jag hämta ut mitt ID-kort, de var djugårdfärgerna XD yeah!
Sen titta vi lite i affärer och så sen drog vi hem här hemma har jag inte gjort mycket alls typ läst bloggar städat rummet och diggat musik på högsta volym ;)
Och nu ska jag bah njuta av att det är Höstlov! <3

Puss & Kram /sosso


Jag vågar inte kolla satistiken :P

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0