Hemma själv!

Sho!
Sorry för jag inte har skrvit för en nu men jag har varit väldigt upptagen! Jag hade också gympa i två timmar idag!
Min lillbrorsa och Pappa ska se walkning with Dinosaurs och mamma och Tess ska se på bio (Sommar med Göran) Som jag redan sett så jag blir hemma själv jahapp de var ju snällt! :)
Jag ska faktiskt inte skriva så mycket mer och jag veta att jag kan få lite blogg ryck som igår när jag skrev 9 inlägg :P Men de var bara för att jag bloggade alltid när jag inte pallade måla asså när man får aaaas ont i armen för man målat så mycker MJÖLKSYRA!
Aja nu har jag LITE att pyssla med i mitt rum :P<3
Ha De gr8


Kommentarer
Postat av: Marcus.B

Nämen klarar du det??:P<33

2009-10-25 @ 20:42:29

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0