hem ljuva hem

Hej alla!
Nu har jag kommit hem för ungefär en kvart sen kanske, vi åkte till ishockeyn vid elva då Johan, lillebror körde ishockey de är första gången jag sett på, och jag är väldigt imponerad, han kommer ju bli värsta proffset när han blir stor visst ramlar han ibland så man får ett gott skratt men va fan de gör ju alla tillomed jag :P
Efter de så åkte vi till donken o käka där sen gick vi runt och tittade i affärer jag köpte en hög kjol och ett par jeans, jag lägger upp bilerna när mina kamera har laddats klart ;)
Jag är jätte nöjd med dagens inköp, tack mams :D
Nu är jag barnvakt åt Johan eftersom Pappa är och spelar golf mamma är ute och går med hennes kompis och tess är typ hos marcus x)
Men de är ganska lätt de är bara att sätta på en film och säga att han ska ropa om det är ngt så löser allt sej !
Saker jag ska hinna med idag:
  • Gå ner till centrum och köpa matsäck till imorgon
  • ta kort på mina nya kläder
  • skriva i bloggen, lägga ut bilderna
  • Städa rummet (dammsuga, damma skrivbordet)
  • förberda ALLT för imorgon så jag bara kan gå upp och åka på morgonen.
  • rensa garderoben

Nu ser jag att jag inte hinner att skriva mer, hare bäst!

Dagens outfit, lätt och skön.
linne- mickis, ifrån gina tricot
mjukisbyxor- jennifers, ifrån stadium/intersport
haha idag kör jag på kompisarnas kläder x)
Och så hade jag ju flätor!

Snöö jag har saknat dig! :D

Tjolahopp där tittade jag fram =)

PUSS OCH KRAM -
sofia

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0