gympa tävling

Heeej på er!
jag vet inte om jag sa de innan jag drog att jag skulle på gympa tävling hela dan igår?
Men nu har jag sagt de.

Söndag:

Mamma väckte mig runt 5, och jag var ju självklart en zoombi vid den tiden så jag satt typ och sov när jag åt frukost, eller inte riktigt då... mamma och jag hoppa in i bilen körde bort till eklidshallen, och där va typ alla.
Det var kol svart ute det kändes typ som de va mitt i natten man gick upp :P
I våran bil va de Mickis, Jennifer, Sara, jag, mamma och sofi x)
Alla va typ skit trötta så jag tror alla somna en litet stund =) Mot västerås! Vi va framme vid hallen ungefär vid halv 8. Eftersom dom små tävlade först så fick vi vänta lääänge fast vi hjälpte till att sätta up deras frisyrer osv. Dom va skit duktiga men inte så duktiga så dom fick medalj men konkuransen va sten hård.
Sen vid 2-3 skulle vi tävla vi värmde upp mamma fixa frisyrer på ALLA i vårat lag, duktigt asså ;)
Vi tävlade först i fristående det gick super, förutom att Sara ramla på huvudet i spindeln, hihi lilla gumman :P
Sen tävlade vi med trampett allt gick bra där med, eftersom Malin va sjuk så fick mickis hoppa in på pegasus och hon har inte kört de på säkert ett år så på förtränigen så sa speekern: Åh jag tror ngn klara ngt nytt, jag tycker hon förtjänar en applåd så applodera typ alla i publiken! Men på piken så ramla Elin och gjorde illa sin fot så hon bara grät grät och grät stackarn <3 Annars gick allt super!
Eftersom elin då gjort illa sin fot så kunde hon ju inte va med på matta, problemas problemas!
Så då fick Sofi hoppa in våran tränare, hahaha :D Hon hade ju inte äns kört en volt på 5 år, men hon klara det!
Det kommer jag aldrig glömma när Sofi hoppa in istället, haha! Allt tyckte vi hade gått bra men vid prisutdelning fick vi tyvärr inte pris, men vi gjorde vårat bästa och de är de viktigast, huh?
Av ledarna och föräldrarna fick vi en triss lott de va inte så många som vann men med min tur vann jag 25 kr :D yes yes yes! Påväg hem va jag o mickis så trötta så vi skrattade non stop, haha ;)
Vi stannade också på donken för alla va hungriga efter vårt kämpande.
Jag hade jättekul iaf!

Idag:

Jag väcktes kl 8 av att min väckarklocka ringde, jag gick upp och duscha och klädde på mig åt fukost sen kom mickis. Vi hade Idrott som första då dansade vi bara, sen hade vi massa tråkiga lektioner.
Vi hade även SV med med Petra då vi hade PROV och de hade typ ingen någon aning om så vi fick ett ppper av Elin som redan hade gjort provet så fick vi hennes papper eller egentligen fick jennifer de men alla titta på de, så de va bara att banka i sakerna som man skulle kunna i huvudet så fick de bli som de blev och jag fick inte hjärnsläpp någon gång, så kunde jag alla frågor! Rätt så bra va? känner mig stolt :D
Efter skolan gick jag hem läste lite ur boken städa rummet och satt vi datan :)
Jag åt goda hemmabakade kanelbullar till mellis, så himla gott!
Så hämtade jag Johan på skolan, och de är en som jobbar där som ser exakt ut som Robert Pattinson! Im in love!♥ Sen han jag precis ätit middag och om en timme ungefär ska jag på gympa.
Jag hade tänkt att ladda upp bilder eller nåt men jag är tvungen att både plugga och städa rummet...tråkish!
Ha en fortsatt bra dag =)





Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0