Grattis Foki =)

Eftersom inte Blog awards sänds i Tv eller det skulle typ egentligen göra det men sen så såg jag på Kenzas blogg att det inte skulle sändas live men det spelar inte mig någon roll iaf för jag har inte den kanalen, altså TV400!
men iaf till saken eftersom jag inte kan se de tittade jag runt på lite bloggar då kenxa att skrivit typ en mobilbloggning så hade hon skrivit att Foki hade vunnit åres blogg, Grattis Foki det tycker jag du va värd =)
Om annat, jag har läst sammanlagt 35 sidor ur min bok, Stolt!
Så jag har suttit framför teven och bah slappat, med massa godis o myys!
Haha jag såg på Sing in bee då de va en snubbe som skulle sjunga My heart will go on och han sjöng så j*vla falskt hahaha jag höll på att dö när jag såg den, och han kunde inte ett ända ord i låten men hallå man borde kunna den iaf? x) Imorgon har jag inget planerat kanske bullbakning i dont know, eller va med ngn kompis eller nåt, aah jag har som sagt inget planerat men jag vill inte bara sitta och ha tråkigt hela dan det är bestämt!
En god nyhet - Det går att ladda in bilderna ifrån kameran igen Pappa hjälpte, mig DANKE :D ( här kör vi lite tyska :P )
Men jag orkar inte ladda in ngr bilder, kanske imorgon!
Hare goodie =)

En super söt bild på Foki, Grattis! ♥

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0