Godmorgon!

Jag har såå dåligt samvete för.... att jag hade ju en tävling som Ester vann på och då skulle jag skriva hennes blogg i inläggen några gånger! Men jag har glömt bort, usch! x)
Men den här bloggen är bra på sitt sätt och Ester har en cool o häftig stil och vågar vara sig själv, hon skriver jätte bra så man vill nästan att hon ska uppdadera jämt, Ester Allstrin heter hon då kan ni ju räkna ut att de är min släkting altså min kusin, hon är härlig så jag tycker att ni ska kolla in hennes blogg jag kan lova att hon skriver bra!♥
Hennes underbara blogg: Ester!

Godmorgon på er!

Jag vaknade runt 10 kanske så har jag pratat med mina päron (föräldrar) om dagen och då bestämde vi att vi skulle åka och titta på tapeter eftersom jag ska göra om mitt rum, jag hade tänkt lite varma färger som brunt o bierge (stavning?) Och så ska vi åka någon annan dag till IKEA och köpa massa saker ;)
MIO har ju också häftiga saker!
Men inget är bestämt det kanske kommer någonting annat i kläm....
Nu ska jg gå ner och äta god lördags frukost ha en bra mina fina "näe" finaare "näe" FINASTE "jaa" mina FINASTE läsare =)
PUSSILIPUSS!

Hahaha en bild ifrån igår kväll ;)<3

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0