Fredag ja guu' va skönt

halloj gott folk!
Fredag underbart skönt!
Dagen började med att ta världens läskigaste spruta, livmoderhanscancer sprutan AJ AJ AJ säger jag på den!
Men asså själva sprutan gör inte så ont typ som en vanlig spruta men när hon börjar spruta själva vaccsinet det gör så jäääävla ont, man tar 3 sprutor med jämna mellanrum under ett år.
Sen efter körde mamma ner mig till skolan och där hade klassen redan börjat med Svenska men jag trodde faktiskt att sprutan skulle ta ännu längre tur så jag hann läsa lite ur min bok ;)
Sen hade vi NO i tregrupperna där gjorde jag och mickis våran raket. Sen lunch, de va gummipotatis med ngt konstigt kött, inte gott!
Och på lunchen va den ngn som läppte en stink bomb, haha i matsalen så typ alla satt och höll för näsan, usch och fy och blä va det stank äggmök!
Sen hade vi 3 lektioner på rad med Örjan, Klassråd & SO & Eget.
På So:n har vi börjat med ngt nytt typ inom industrin typ. Sen gick vi upp till skåpen, och då finns det ett litet "rum" med skåp och så va vi där inne så ställde sig Frisken, Robin, Macke & Marwin ivägen så vi kom inte ut så vi attackera dom några gånger och fy fan va vi skratta, typ ett sånt här irreterande skratt att man e så irreterad att man typ garvar, men iaf efter en lååång stund fick vi komma ut eller vi fick inte de utan vi storma dom för hundrade gången och då lyckades vi komma ut ;)
Sen hade vi eget då gick jag o mickis till ett eget klassrum och jag läste typ 15 sidor, duktig va? :D
Ikväll tror de jag blir ngt med tjejerna =) Vi får se! <3
SORRY  FÖR JÄTTE DÅLIG UPPTADERING MEN JAG HAR SKRIVIT VARFÖR OCH SÅ I BLOGGEN OCH DE VAR JU FÖR ATT JAG HADE MYCKET LÄXOR OCH PROV OCH SKOLAN GÅR JU TYVÄRR FÖRE ALLT!
Men nu tog jag mig tid på en fredag och skrev lite <3


Jag just precis nu :D<3

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0