foto yey

Hallå!
När jag gick hem ifrån skolan i går så gick jag inte hem själv utan mickis följde också me, vi satt lite vid datan åt mellis och va ute och fotade med min kamera, och garvade igäl hos har fan inte gärvat så mycket på länge x)
Sen när pappa kom hem sa han att de jag beställde igår hade kommit, ett par as bra hörlurar som jag är jätte nöjd med och en mus, som är super skön! Men den är lite mer speedad än min förra så de gäller att vänja dig, för ca 5 min sen kom ngr gäster som ska äta här,  vi får se vad som händer ikväll men jag hoppas att de blir ngt kuligt :D
vi ska äta min älsklings lax som min mamma är bäst på!
Jag sitter och lyssnar på musik på mobilen, hihi ;)
ikväll är det idol och jag har längtat efter de as länge, jag får se om jag får se de ...
Jag skulle vilja ladda in bilderna som vi tagit under dagen typ 1000 bilder :P
Men det blev faktiskt jätte många som vi blev nöjda med, bästa teamtet :D
Nu är de mat tror jag, vi hörs ngn gång =)
Pussen på nosen ♥




Kommentarer
Postat av: Mickis

Go Misos fototeam, go go :)

2009-10-09 @ 19:46:25
URL: http://brodenz.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0