ni är fortfarande kvar =)

Saknar ni mig? =)
Haha jag har faktiskt fortfarande läsare kvar jag har runt 15 läsare per dag fast jag typ inte skriver ett dugg :P
Men jag vill ju egentligen skriva jätte mycket men jag har INGENTING att skriva om bara de jag gör på dan och bla bla? Är det kul att läsa om?
Nu är jag iaf på ganska bra blogg humör och vem vet det kanske blir en del bloggande idag? :)
Hoppas de :D
Men i torsdags sov vi över hos Elli och hade liten mini-halloween för alla kunde inte idag så vi tog de då, de va jätte mysigt <3 Och mickis slagga här inatt för hennes papi o mami skulle iväg så vi hade MYYYS :D
Idag har jag och mickis hållt på med mitt rum nu börjar det likna någontning TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR HJÄLPEN MICKIS BÄSTAVÄN
Japp ikväll ska jag bara vara hemma och chilla galish :) Är ganska trött och jag måste ställa om dyngnet för snart är det skola..... SKOLA? whaaaaaat?
OOOOH NEJ I ÖVER MORGON ÄR DET FUCKING SKOLA :'(<3
Sitter och lyssnar på The killers All these things that I've Done! Den kan trösta mig xp
Nu ska vi sätta upp massa saker i mitt rum, jag har köp massor på IKEA :P <3
Ni är bäst MINA LÄSARE ÄR FAN BÄST! :) <3333333333333

Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0