Erik Hassle

Okej två saker är säkra, han sjunger grymt bra fast asså han ser inte bra ut för min smak :P
Jag ska inte mobba honom nu för han sjunger fan bäst! =)
Och en sak till, Jag bor ju i Tullinge och han har också bott här i den är pytte lilla orten har ERIK HASSLE bott i! En gång skulle vi ringa han en han svarade inte, faan :P
Men så läste jag i Frida att han flyttat till England, det var nog därför han inte svarade jag tror han bytt nummer XD
Men han flyttade ganska nyligen så innan bodde han i TULLINGE!
ah iaf han äger :D <3


(hans underbara låt Bump in the Road)

Kommentarer
Postat av: filippaa'

His the best :D<3

2009-10-23 @ 21:14:47
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0