Dusch

Halloj!
Vi började 9:20 med Idrott där visade vi upp våran dans och så filmade dom, förutom att vi tappa bort oss ibland gick det bra! Sen hade vi Matte då jag bara fixade med pärmen och jag övade in lite saker inför matte provet på torsdag! sen hade vi lunch och då var det ngn äcklig pasta grej så jag tog fil :P
Sen hade vi musik, svenska och sist SO där vi fick reda på hur det hade gått på provet och alla, altså alla mina kompisar fick typ VG och jag =) Sen slutade jag så promenixa jag och mickis hem eller jag skulle till mig mormor och mickis skulle hem hemma hos mormor chilla jag mest läste ut min bok yeeeees! Uh yea Uh yea!
Så bakade vi kladdkaka om ni undrar varför jag skrev ett recept på kladdkaka var bara för att jag slapp skicka det på mejl till mig själv för att sedan öppna det men den datan i köket och skriva ut där, om ni fattar!
men sen fick jag reda på att det gick att skriva ut ifrån min data och så orkade jag inte radera inlägget så det skadade väl inte att ni fick ett recept? =)Sen när jag skulle dra ifrån Mormor fick jag värsta biga marabou:n YEEAH!Sen vid halv 7 så va det gympa time, på slutet av gympan fick vi tävla med RM, haha vi vann faktiskt i några =)Fast de va ju lite fusk för dom hade Rasmus o Robin (äldre killar) XD
Sen sen RM skulle ha avslappning började vi skrika och sjunga för Rebecka eftersom hon fyller år idag, grattis :D
Så vi kasta upp henne i luften och så, sen duschade vi stackarn med kläder på, haha det är gympans tradition XD
Sen gick jag hem och nu sitter jag här!
Tyvärr inga bilder idag :(<3
Hare bra nu ska jag ta en dusch =)

Love&Peace


Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0