Det här är en rubrik

kom inte på ngn passande rubrik så det fick bli "det här är en rubrik" för det är det faktiskt :)
Jag är ledsen att jag inte har skrivit, men jag ska berätta för er!
Jag mamma och tess åkte till skärholmen och hade de mys, jag köpte ett par Uggs ifrån sko punkten en tröja ifrån H&M en mössa ifrån H&M och leggins och strumpor ifrån Kapphal ;) När vi kom hem gjorde vi iordning hos lite snabbt sen skulle vi iväg till några,  vi åt världens godaste mat vi åt världens godaste potatisgratäng och världens godaste kött och världens godaste svampsås och tillsammans blev det världens godaste mat :) undra hur många gånger jag skrev världens jag ska räkna ....1....2...3...4....5 :)
Eftersom dom inte har några barn så fick jag tråkigt och gick till jennifer som bor nära dom. Hemma hos henne va också Robin & Robert efter ett tag skulle Robert äta så jag J & R åkte till centrum och köpte indgridienser till en aaaaas gpd trårta som vi åt hemma hos mig förut, sen när vi kom hem så skulle Robin äta och Robert hängde me så jag och jennifer gjorde tårta och bjöd hennes familj, det blev tip top god, haha!
Sen så bestämde vi att jag skulle sova hos jennifer så det blev så sen va vi ute med robert o robin och så.
Dagen efter skulle vi på träning. När jag kom hem därifrån va jag inte ett dugg hungrig så jag väntade ett tag tills jag tog en Gorrby´s ;)
Nu ska jag städa rummet vi hörs, jag lovar inget när :P<3

psst! kom igen nu på länk tävlingen!


Rull trappan i skärholmen ;)

våran proffsiga tårta x) men fhan vad god den var, haha ni fick inte smaka, synd om er :P

Mina uggs :)

Vi hörs min sötnöt







Kommentarer

Sötnos kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig? =)

E-postadress: (bara jag som ser)

din bloggadress:

lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0